Secretariële/Administratieve Ondersteuning

ReMind Legal Office Support kan uw kantoor ondersteuning bieden bij uiteenlopende secretariële en/of administratieve werkzaamheden. De mogelijkheden zijn zeer divers. Denkt u hierbij onder meer aan:

– Aannemen van uw telefoon en doorschakelen/doorgeven van berichten
– Beantwoorden van uw telefoon, email, en/of fax
– Inplannen van uw afspraken en bijhouden van uw agenda
– Printen en inbinden van processtukken en bijlagenColoured office pencils
– Ordenen/archiveren van dossiers
– Uitwerken van uw dictaten en/of correspondentie
– Correspondentie afhandelen en archiveren
– Notuleren bij vergaderingen
– Organiseren van bijeenkomsten of vergaderingen

ReMind Legal Office Support volgt telefoongesprekken direct op met actie. Snel en effectief, zoals u dat wilt. Wij verzorgen ook het hele traject van de intake of informatieaanvraag. U mist geen klant en geen kans. Met verschillende diensten zorgt ReMind Legal Office Support ervoor dat uw organisatie niet alleen altijd bereikbaar is, maar blijft ook de afhandeling van de inbound telefoon en e-mail van hoog niveau. Het kan gaan om een bestelling, een vraag om informatie of een klacht, de medewerkers van ReMind Legal Office Support zullen uw klant met deskundigheid te woord staan, zoals u dat wenst. Omdat wij voor veel bedrijven in uiteenlopende branches de telefoonondersteuning verzorgen bent u ervan verzekerd dat de medewerkers op alle mogelijke vragen en opmerkingen voorbereid zijn.

Uiteraard staat ReMind Legal Office Support ook open voor andere vormen van ondersteuning en overige services. Heeft u hulp nodig? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Dit is mogelijk op werkdagen van 08.00-18.00 uur via 035-69 26012.